czwartek, 17 stycznia 2013

Mini


Kolejna przeróbka.






Pozdrawiam



5 komentarzy:

  1. No nie wytrzymam :) Jaka modelka:) jakie pozy:) urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka super....ale co tam spódniczka.....modelka mnie powala.....:) Rasowa modelka rośnie, gesty wrodzone i spojrzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja ulubiona modelka :) przeróbka jak zawsze fajna i pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest przykład jak z niczego można zrobić coś, wystarczy troszeczkę kreatywności, pomysłu i chęci. Wiem czym to smakuje. Sama za młodszych lat lubiłam szyć, przeszywać. Maszyna do szycia stała u mnie obowiązkowo w pokoju. Uczyłam się szyć na starej maszynie u babci na Singerze na pedał, dzięki niej oswojenie elektrycznej nie było dla mnie trudne. Teraz niestety nie mam czasu szyć, ale jak potrzebuję nie muszę biegać po krawcowych. Bo bezcenna umiejętność.

    Pozdrawiam
    Iz

    OdpowiedzUsuń
  5. Modelka piękn zadowlona. Przeróbka świetna!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...